Freni

En lärarstudents funderingar.

Vad ska man säga, det har varit en lugn helg då jag gjorde bort nästa veckas planering för praktiken redan i fredags, däremot har det varit att läsa en hel del inför läroboksanalysen som vi ska vara färdiga med strax efter VFU'ns slut.

Annars så är det business as usual, jag har fortfarande inte blivit ifråntagen mina undervisningstillfällen på Djäknepark så någonting måste jag väl göra rätt. Hemresan är även den säkrad så det blir att åka upp kring den 20e december, när det blir att åka ner igen är däremot inte bestämt men kanske omkring den femte eller någonting liknande.

Och oroa dig inte Emina, jag har börjat lite på din design med, du får nog ett utkast i veckan.

/"Jag skulle gilla morgnar bättre om de började senare"

3 Kommentarer:

hehe vi lever i mörker just nu, lite trist fast kan också vara mysigt. Hoppas det bra med dig och att skolan och praktiken går bra. / Jasmina

Hehe det gör inget sånt händer:) vad roligt att du trivs med den åldern. Jo det går bra lite stressig bara med alla julfester som kommer så lärararna är lite stressiga, men det förstår man också. hade bra :) ps har du ingen brud där i korridoren som vill mysa med dig hihi:P

hehe :P Taack så mycket snällt av dig..Men du behöver inte ha bråttom med det, om du har mkt å göra:)

kram / Emina