Freni

En lärarstudents funderingar.

Lördagskvällen började bra med trevligt sällskap och bio. Jag, Maja, Jasmina och Riki gick och såg på Valkyria med Tom Cruise och ett antal andra riktigt bra skådespelare. Filmen handlar om ett av de många attentat som genomfördes för att ta livet av den man som under det tidiga 1900-talet styrde det tyska folket med en blandning av nationalistiskt tänkande, förtryck och hederstänkande. Det är självfallet Adolf Hitler som var denna man. Det är en intressant film med starka skådespelarinsatser och den är helt klart sevärd vare sig man gillar Tom Cruise eller inte. Tack för en trevlig kväll, kul att du kom på att fråga mig Jasmina, så fick jag äntligen träffa din blivande make också!

Idag ska jag snart iväg till Emil för att se om vi kan få igång hans trådlösa nätverk, sen ska jag plocka upp ett paket med okänt innehåll på Pressbyrån och eventuellt gå och se på " Yes man " med Jim Carey.

2 Kommentarer:

ELITE!!

hehe det var så lite så:) hade också trevlig mer er alla:) ha en fortsatt trevlig dag.