Freni

En lärarstudents funderingar.

Idag har den nya kursen om politik, välfärd och resurser startat och efter den första natten i den nya lägenheten kan jag konstatera att behovet av gardiner är stort. Nu börjar det även dyka upp lite saker på väggarna och jag får väl lägga upp lite nya bilder senare då jag har fått upp gardinerna för annars är det alldeles, alldeles för kalt för att vara värt att visa.

Nu är det däremot dags att steka lite fisk och se hur riskokaren jag fick fungerar. Med lite tur så exploderar den inte när jag slår igång den.

5 Kommentarer:

Har du sovit gott?/Mamma

Sv: Dvärgpudel. Hahaha tyst pårej!

Sv: haha pinsamt :$

Sv: Hahah hyyscch nu:P

Blev den:D? Bra, de är faktiskt super gott

Sv:också gott, men om du vill ha den lite "fylligare" andända bara grädde ist