Freni

En lärarstudents funderingar.

Imorgon bär det av till Linköping för att träffa lite vänner som jag inte har sett på länge, jävligt dålig stil egentligen då det bara är drygt 20min med tåg mellan städerna. Här kommer bilderna jag har lovat.



Kusin Thea sover lite efter dopet



En del av utsikten från den franska balkongen





Nya gardiner för att kunna stänga ute solen på morgonen/förmiddagen om jag behöver arbeta på datorn.



Tavlor som snart ska upp på köksväggen



Det nya köksbordet med stolar



Morsan på besök i Norrköping för första gången.

3 Kommentarer:

väldigt fina gardiner och fina tavlor också:) /Jasmina

Sv: Shaa, nja alså de var ju i valdermarsvik så jag valde o avböja. Visst pengar är kul men vill inte "slösa" sommaren på jobb. Men vi får se hur de blir:)

Tack så mycket Jasmina, hoppas du och Riki har det bra :)