Freni

En lärarstudents funderingar.

Som titeln påpekar så har det varit dags för en ny kurs att starta idag, kursansvariga väljer att gå ut hårt på en gång. Epokuppgiftsredovsning nästa vecka hurra....

Nu till dagens viktigaste, träningspartner eftersökes, det spelar ingen roll om du är kort, lång, tjej eller ful. Jag behöver någon att träna med för att hålla motivationen uppe, den har dalat en aning på sistone! En fördel är om du har lust att träna på Nautilus (bra studentrabatt!), men det löser sig alltid till sist.


/Vänskap är en själ som har tagit bostad i två kroppar.

1 Kommentarer:

Hej Fredrik jag undrar om du kunde hjälpa en i min arbetsgrupp att fixa en fin blogg åt henne? Jag kan ge dig hennes msn . skulle vara jätte snällt du är så duktig på det. Du får min msn så kan jag skicka därifrån hennes adress min msn är Jasmiinaaaaa@hotmail.com/Jasmina